السبت، 4 ديسمبر، 2010

مبروك لقطر على تنظيم كأس العالم

مبروك لقطر فخر العروبة على فوز اكبر من اى قوس او وتر/
ونجاح للشيخ حمد طويل الامد...فكلما ظهر تلاقى الخير حضر/
فالامير يستحق شعبه وشعب يستحق امير اجتهد فنصره القدر/
قادر على ادارة المسيرة فى الظروف العسيرة والبعد عن الخطر/
فى اجواء مكسوة بالانواء فارتفع وسما وترفع على اى منحدر/
وما تريده الشعوب هو البعد عن الخطوب بنجاح ساحق مقتدر/
فهنيئا لقطر ارضا وسماءا وشعبا بقيادة قررت ان تنتصر/
وما تحقق عن فطنة وحكمة ورؤية سليمة البصرة والبصر/

هناك 5 تعليقات:

مفكر يقول...

السلام عليكم::

ألف مبروك لقطر،،،وربنا يكرمنا بتذكرة في كاس العالم 2022

هل انت قطري،،،


تحياتي

ناعمة الهمس يقول...

يستاهلون وفالهم طيب

Katkoota xD يقول...

الف مبروك لقطر

يستاهلوون

شمس النهار يقول...

مبروك لقطر
بصراحه انا اتفرجت علي الملف لاقيته جميل بل رائع

وعلي قد مافرحت لقطر وهي دولة صغيرة وليده
علي قدر ما زعلت علي بلدنا ووكستها
في مبدعيها اللي اتركنوا علي الرف بفعل فاعل
وبالبلدي فعل المثل القائل الانصاص قامت والقوالب نامت
لمصلحة مين مش عارف
المهم انها ماطلعتش بره الوطن العربي
:)
واهو المصريين الكتير اللي هناك يتفرجوا علي كاس العالم

المملكة البيضاء لأمة اقرأ يقول...

مبارك للشعوب العربية كلها